Întrebări și răspunsuri

Ai o întrebare cu privire la controlul greutății, testul genetic sau orice alt aspect al programului bodykey by NUTRILITE?

Nu trebuie decât să tastezi numele subiectului care te interesează.

Dacă nu ai găsit informația pe care o căutai contactează-ne.

Informații despre bodykey by NUTRILITE pe care ar trebui să le cunoașteți

Care sunt beneficiile programului bodykey by NUTRILITE?

În urma colaborării cu oameni de știință, nutriționiști și experți în activități sportive, NUTRILITE™ a lansat un program deosebit de control al greutății - bodykey by NUTRILITE. În cadrul programului vă analizăm genotipul cu ajutorul unui test genetic, care indică modul în care răspunde organismul dumneavoastră la exercițiile fizice și la alimentele bogate în grăsimi sau glucide. Aceste date, alături de informațiile privind preferințele individuale și stilul de viață personal (oferite în cadrul rubricii „Crearea planului individual”) sunt analizate cu scopul elaborării unui Plan de dietă și exerciții fizice, în conformitate cu recomandările Institutului de Sănătate Nutrilite (ISN) privind o nutriție și un stil de viață sănătos. Programul oferă de asemenea asistență online din partea experților în domeniu, precum și sfaturi motivaționale oferite prin intermediul platformei online bodykey. Produsele bodykey - alături de suplimentele NUTRILITE - vă vor sprijini planul de control al greutății.

Care sunt costurile participării la programul bodykey by NUTRILITE™, din punct de vedere al produselor recomandate?

Costurile pentru produsele bodykey pentru o perioadă de trei luni variază de la caz la caz. În funcție de preferințele personale și de opțiunile alese puteți estima o sumă generală calculând astfel:

- 3 x prețul unui Pachet bodykey (conține necesarul pentru o lună) sau

- 3 x prețul unui Pachet de prezentare bodykey (conține necesarul pentru o lună) sau

- 6 x prețul unui produs bodykey (conține necesarul pentru 14 zile).

Dacă voi considera că programul nu mi se potrivește, îmi vor fi returnați banii?

Aveți posibilitatea de a returna Kitul bodykey în termen de 90 de zile de la data achiziției doar în cazul în care toate componentele sunt sigilate și în stare vandabilă, inclusiv cutia cu testul genetic. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile precizate pe partea exterioară a cutiei înainte de a o desface. Garanția satisfacției Amway oferită în mod standard nu se aplică în acest caz, întrucât bodykey by NUTRILITE™ nu este un produs standard, ci mai degrabă un serviciu. În conformitate cu standardele din industrie referitoare la proprietatea intelectuală, acest program nu poate fi returnat odată ce cutia cu testul genetic a fost desigilată, întrucât acțiunile asupra acestuia nu pot fi controlate și pot face obiectul unei fraude.

Trebuie să am 18 ani împliniți pentru a putea participa?

Da. Programul nu este recomandat minorilor.

Care este vârsta maximă pentru a putea participa?

Nu există o vârstă maximă pentru a participa la acest program. Totuși, trebuie să aveți în vedere faptul că acest program nu își propune să trateze sau să vindece o boală sau o afecțiune medicală. Ținând cont de acest lucru, am stabilit câteva condiții de participare care trebuie luate în considerare înainte de a vă înscrie în programul bodykey by NUTRILITE. Pentru mai multe detalii, consultați www.bodykey.ro.

Trebuie să fac exerciții fizice?

Pentru a pierde în greutate și a menține greutatea dobândită este important să vă schimbați nu doar obiceiurile alimentare, ci și pe cele privind activitatea fizică. Vestea bună este că puteți practica sporturile care vă plac! Suntem siguri că veți găsi o activitate fizică care vă încântă, precum dansul sau plimbatul.

Trebuie să gătesc?

Este recomandat să gătiți. Totuși, există nenumărate rețete facile pentru cei cărora nu le place să gătească sau care nu au timpul necesar. De asemenea, puteți întotdeauna consuma omasă instant bodykey ca una dintre mesele principale ale zilei.

Rețetele sunt greu de preparat?

Rețetele pot fi selectate în funcție de nivelul de dificultate al preparării. Acesta este indicat pentru fiecare rețetă în parte, alături de timpul de preparare, astfel încât este foarte ușor să alegeți o rețetă care vi se potrivește.

Când pot reveni la stilul meu obișnuit de a mânca / la a nu face exerciții?

Ideea din spatele acestui program este să vă îmbunătățească starea generală de bine. Aceasta înseamnă că pentru a arăta și a vă simți mai bine va trebui să vă schimbați stilul de viață. Dacă doriți să vă mențineți greutatea și starea de bine, va trebui să vă mențineți și stilul de viață.

Ce se întâmplă dacă nu agreez mesele instant?

Vă punem la dispoziție o gamă largă de produse dintre care puteți alege. În mod alternativ, puteți alege una dintre rețetele disponibile online.

Pot urma programul dacă am probleme cu inima, rinichii, sufăr de diabet sau de o altă afecțiune medicală?

Vă rugăm să vă asigurați că ați consultat medicul înainte de a vă decide să urmați programul bodykey by NUTRILITE. Acest program nu îşi propune să trateze sau să vindece nicio boală sau afecțiune medicală. De asemenea, vă rugăm să rețineți că alergiile nu sunt luate în considerare în cadrul acestui program. Dacă aveți nelămuriri cu privire la anumite ingrediente, vă recomandăm să consultați medicul. Ținând cont de acest lucru, am stabilit câteva condiții de participare care trebuie luate în considerare înainte de a vă înscrie în programul bodykey by NUTRILITE™. Pentru mai multe detalii, consultați www.bodykey.ro.

De ce nu pierd în greutate?

În mod obișnuit, toți participanții la programul bodykey by NUTRILITE își vor putea atinge obiectivul personal de control al greutății. Dacă nu pierdeți în greutate, vă sugerăm să verificați dacă ați urmat întocmai planul de dietă și exerciții fizice. Nu vă recomandăm să pierdeți în greutate mai mult de 500 g/săptămână - ar trebui să aveți în vedere un obiectiv de control al greutății de durată, în cadrul unui program cu rezultate pe termen lung.

Kitul bodykey™

Cum poate fi completat Kitul bodykey dacă acesta a fost livrat incomplet?

Vă rugăm contactați echipa bodykey folosind formularul de contact.

Ce pot face în cazul în care codul unic nu funcționează?

Vă rugăm contactați echipa bodykey folosind formularul de contact pentru soluționarea problemei.

Cum poate fi înlocuit Kitul bodykey dacă acesta a fost livrat desfăcut?

Vă rugăm să nu acceptați Kitul bodykey dacă acesta a fost deschis. Vă rugăm să vă interesați care sunt procedurile necesare și să returnați Kitul bodykey și conținutul acestuia, pentru a primi un altul.

Ce trebuie făcut în cazul în care am pierdut cutia cu Testul genetic în care trebuia să trimit tampoanele de recoltare către laborator?

Dacă sunteți întreprinzător Amway: Vă rugăm să trimiteți un email către Amway România (inforo@amway.com) - precizând numărul de înregistrare Amway, iar noi vă vom livra un nou set de prelevare a mostrelor, fără nicio taxă adițională.

Vă rugăm să păstrați într-un loc sigur etichetele cu codul unic, folosindu-le pentru noile tuburi cu tampoane de recoltare. După primirea noului set, vă rugăm să urmați instrucțiunile de efectuare a testului genetic și să aplicați etichetele cu codul unic pe noile tuburi. Vă rugăm să expediați probele la laborator, pentru analize.

Dacă sunteți client: Vă rugăm să contactați întreprinzătorul Amway, precizând datele dumneavoastră de contact. Întreprinzătorul Amway va comanda pentru dumneavoastră un nou set de prelevare a mostrelor. După primirea noului set, vă rugăm să urmați instrucțiunile de efectuare a testului genetic și să aplicați etichetele cu codul unic pe noile tuburi. Vă rugăm să expediați probele la laborator, pentru analize.

Pentru întrebări generale despre Platforma online bodykey™, vă rugăm să folosiți formularul de contact.

De ce trebuie să expediez trei probe?

De obicei, un singur tampon de recoltare ar trebui să fie suficient pentru realizarea analizei genotipului. Laboratorul va avea nevoie de o a doua analiză doar în cazurile de colectare insuficientă de celule sau de degradare microbiologică neașteptată a probei ADN.

Ce se întâmplă dacă probele mele se pierd?

Dacă nu ați primit nicio notificare privind Planul de dietă și exerciții fizice, vă rugăm să contactați echipa bodykey folosind formularul de contact, pentru a primi un nou set de prelevare a mostrelor. Vă rugăm să urmăriți online traseul pachetului, pentru a verifica dacă a sosit la laboratorul unde va fi înregistrat la sosire.

Ce se întâmplă cu probele biologice după ce au fost analizate?

Acestea vor fi complet distruse după transmiterea rezultatelor.

Cât timp trebuie să aștept rezultatele?

Rezultatele vor fi disponibile online în termen de 10-15 zile lucrătoare. Puteți să consultați în permanență (online) traseul analizei dumneavoastră.

Ce pot face în timp ce aștept ca rezultatele testului meu genetic să fie publicate în cadrul platformei de bodykey?

În timp ce experții noștri se ocupă de elaborarea planului dumneavoastră de dietă și exerciții fizice, puteți utiliza multe dintre secțiunile platformei online bodykey. Etapa de inițiere a fost creată pentru a vă motiva și pregăti, din punct de vedere mental și fizic, pentru planul de control al greutății. Această fază vă oferă oportunitatea de a vă contura obiectivele de pierdere în greutate, pregătindu-vă pentru angajamentul pe care urmează să vi-l asumați, și de a implementa unele sfaturi foarte utile pentru îmbunătățirea obiceiurilor dumneavoastră privind alimentația și exercițiile fizice.

Produsele

De ce nu conțin mesele instant vitamine şi minerale?

Mesele instant bodykey sunt doar o parte din programul holistic de control al greutății. Planul de dietă recomandat va include și mese „obișnuite”, iar în dieta dumneavoastră zilnică pot fi incluse și suplimentele alimentare NUTRILITE™ (vitamine și minerale).

Folosiţi ingrediente modificate genetic?

Nu. Aceasta este o regulă generală ce se aplică tuturor produselor NUTRILITE.

Ce cantitate de carbohidraţi poate fi blocată de către Reductorul natural de glucide?

Până la două treimi din carbohidraţii dintr-un meniu standard de 600 kcal.

Ce cantitate de grăsimi poate fi blocată de Reductorul natural de grăsimi?

Până la 27,4% din grăsimile dintr-un meniu standard.

Am avut dureri de stomac în urma utilizării Reductorului natural de glucide/grăsimi. Ce pot face în acest caz?

Ingredientele active din ambele produse reduc digestia glucidelor/grăsimilor din alimentație, ceea ce poate duce în unele cazuri la gaze intestinale sau dureri de stomac (în prima parte a perioadei de uz). Nu vă îngrijorați, întrucât aceste senzații vor dispărea imediat ce organismul dumneavoastră se va obișnui cu noua dietă.

Pot folosi Reductorul natural de glucide împreună cu Reductorul natural de grăsimi?

Acest lucru nu este recomandat. În cazul ambelor produse, puteți consuma 1-3 tablete la o masă. În plus, vă rugăm să rețineți că doza zilnică recomandată pentru Reductorul natural de grăsimi este de maximum nouă tablete, în timp ce pentru Reductorul de glucide este de maximum şase tablete. Pentru persoanele care adoptă o dietă echilibrată, recomandăm alegerea fie a Reductorului natural de glucide, fie a celui de grăsimi; cele două produse pot fi alternate, dar nu în aceeași zi.

Pot să îmi ating obiectivul, chiar și dacă am încetat să mai consum mesele instant bodykey?

Încercăm să vă punem la dispoziție o gamă largă de produse dintre care să puteți alege. În mod alternativ, puteți alege una dintre rețetele disponibile online.

Pot să consum doar mese instant bodykey, fără a mai mânca și altceva?

Nu, mesele instant sunt doar o parte a programului holistic de control al greutății. Aveți nevoie și de mese „obișnuite” și de suplimentele alimentare, ca o componentă a dietei dumneavoastră zilnice. De asemenea, nu uitați de activitățile fizice recomandate.

Ce pot face dacă produsele nu sunt pe placul meu?

Vă recomandăm să consumați un produs alimentar bodykey ca o masa principală a zilei. Ideal ar fi să alegeți momentul zilei în care nu aveți timp să gătiți un meniu complet (de ex: dacă vă aflați la birou sau într-o călătorie de afaceri). Aceasta este o setare predefinită a platformei online bodykey pe durata etapei de pierdere în greutate. Pentru celelalte mese, vă oferim alte sugestii de rețete în cadrul programului. De asemenea, vă oferim și alte instrumente pentru a vă sprijini planul de atingere a greutății dorite. În etapa de menținere a greutății dobândite puteți elimina produsele bodykey din planul dumneavoastră de dietă.

Testul genetic

Ce pot face în cazul în care unul dintre tampoane este inutilizabil/rupt?

Folosiți pentru prelevare celelalte două tampoane rămase. De obicei, un singur tampon de prelevare este suficient pentru o recoltare eficientă. Laboratorul are nevoie și de a doua probă doar în cazurile de colectare insuficientă de celule sau de degradare microbiologică neașteptată a probei ADN. Dacă niciunul dintre tampoane nu poate fi utilizat, vă rugăm contactați echipa bodykey (folosind formularul de contact) pentru a solicita un nou set de prelevare a probelor

Testul genetic poate detecta afecțiuni medicale sau poate furniza un prognostic cu privire la speranța mea de viață?

Nu.

Platforma online bodykey

Cum mă pot înregistra în cadrul platformei online?

Accesați formularul de înregistrare și utilizați codul unic din pachetul cu testul genetic pentru a vă înregistra în cadrul programului bodykey by NUTRILITE și pentru a beneficia de acces la platforma online bodykey. Vi se va solicita să creați un cont de utilizator (cu nume de utilizator și parolă). În momentul înregistrării, trebuie să furnizați o adresă de email valabilă. Acest lucru este foarte important, deoarece toate informațiile despre program vor fi trimise prin email.

Pot urma programul dintr-un internet cafe, în lipsa unui calculator personal?

Nu aveți nevoie de propriul calculator; pentru a accesa platforma bodykey by NUTRILITE aveți nevoie de conexiune la internet. Totuși, ar fi de preferat să dețineți propriul calculator.

Pot accesa platforma bodykey de pe telefonul mobil?

Da, platforma online bodykey este disponibilă în versiunea optimizată pentru mobil.

Care este motivul pentru care este solicitat numărul de înregistrare Amway în formularul de contact?

Dacă ne oferiți numărul de înregistrare Amway, vă putem furniza servicii de asistență îmbunătățite. Dacă sunteți client, ar fi util să ne oferiți numele întreprinzătorului care vă preia comenzile și numărul său Amway, pentru servicii de asistență îmbunătățite.

Cine îmi poate accesa datele? Întreprinzătorul Amway din linia ascendentă de îndrumare îmi poate vedea informațiile?

Datele dumneavoastră sunt păstrate în siguranță și nu sunt transmise către terțe părți. Ele vor fi văzute doar de experții care vor elabora planul dumneavoastră de dietă și exerciții fizice. Întreprinzătorul Amway din linia ascendentă de îndrumare nu va avea acces la nicio informație.

Paginile platformei online bodykey se încarcă cu greutate. Ce pot face în acest sens?

Probabil conexiunea dumneavoastră la internet este lentă și acest lucru afectează paginile online, printre care și cele din cadrul platformei bodykey. Dacă problema persistă, vă recomandăm să vă contactați furnizorul de servicii de internet și să întrebați cum vă puteți îmbunătăți conexiunea. Dacă nu aceasta este cauza, vă rugăm să transmiteți un email către echipa bodykey folosind formularul de contact. Vă rugăm să rețineți că ar trebui să folosiți întotdeauna cea mai recentă versiune a browser-ului de internet - acest lucru ar putea afecta capacitatea de utilizare a platformei. Dacă folosiți Internet Explorer, trebuie să utilizați cel puțin versiunea IE 8 sau o versiune superioară, pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile platformei.

Cum pot redobândi accesul dacă am uitat numele de utilizator/parola?

Vă rugăm să vă asigurați că ați tastat corect numele de utilizator și parola. Verificați dacă folosiți majuscule atunci când vă scrieți parola. Dacă ați uitat numele de utilizator sau parola, vă rugăm accesați pagina „Am uitat numele de utilizator sau parola” și urmați instrucțiunile indicate.

Dacă m-am căsătorit, îmi pot schimba numele după procesul de înregistrare?

Da. Accesați-vă pagina de profil și modificați numele.

Pot utiliza pagina din altă țară, în limba selectată și cu rețetele mele preferate?

Puteți să utilizați platforma bodykey din orice țară. Produsele și rețetele sunt adaptate țării în care a fost achiziționat kitul bodykey. Așadar, este posibil să apară diferențe între recomandări și disponibilitatea produselor. Codul unic nu limitează accesul pentru o anumită țară, dimpotrivă, vă oferă flexibilitatea de a participa la program dintr-o altă țară.

Îmi pot schimba numele de utilizator?

Vă recomandăm să alegeți cu atenție numele de utilizator și să vă asigurați că acesta vi se potrivește. Serviciul de asistență clienți poate schimba datele de autentificare ale utilizatorului, însă această procedură poate dura câteva zile.

De ce trebuie să îi solicit produsele întreprinzătorului meu?

Modelul de activitate Amway nu prevede comercializarea directă a produselor către clienți, ci într-un mod mai convenabil, prin intermediul Întreprinzătorului Privat Autorizat Amway.

Pot participa la program fără consimțământul întreprinzătorului Amway?

Da, participarea dumneavoastră este independentă de linia de îndrumare. Oricine poate participa la program. Dacă sunteți client, aveți nevoie de un întreprinzător pentru a achiziționa kitul, programul și produsele corespunzătoare. După achiziționarea kitului bodykey, vă puteți înregistra pe platforma bodykey și puteți beneficia de programul personalizat de control al greutății.

Voi primi un răspuns instantaneu la întrebările mele?

Trebuie avut în vedere faptul că există numeroși participanți la programul bodykey și că dorim să analizăm cu atenție întrebările dumneavoastră. Conform termenilor și condițiilor noastre, vom răspunde în termen de 48 de ore de la primirea întrebării. Totuși, în unele cazuri este posibil să primiți un răspuns și mai devreme.

De ce este nevoie de o adresă de email?

În momentul înregistrării, trebuie să furnizați o adresă de email valabilă. Acest lucru este deosebit de important, întrucât toate informațiile privind programul vor fi trimise prin email, la fel ca și notificarea privind finalizarea planului dumneavoastră de dietă și exerciții fizice.

Îi pot transfera partenerului accesul la program?

Din nefericire, acest lucru nu este posibil. Pentru a beneficia de un program personalizat, partenerul dumneavoastră trebuie să ne expedieze propria proba ADN, deoarece genotipul său este diferit, precum și preferințele personale.

Rețetele se adresează doar celor care doresc să piardă în greutate?

Nu, rețetele pot fi utilizate pentru toți membrii familiei dumneavoastră. Au fost concepute de nutriționiști, sunt sănătoase, echilibrate și prin urmare pot fi consumate de oricine.

Cât de important este Indicele de Masă Corporală (IMC)?

IMC-ul este utilizat pentru a evalua dacă trebuie sau nu să pierdeți în greutate. Valoarea IMC nu ne spune însă nimic despre cantitatea de țesut adipos din corpurile noastre; din acest motiv, măsurăm și dimensiunea taliei.

Îmi pot urmări evoluția?

Vă puteți urmări evoluția în cadrul platformei bodykey.

Ce cerințe (de sistem) trebuie să îndeplinească calculatorul meu pentru a putea accesa programul online?

Platforma bodykey necesită acces la internet de pe un calculator oarecare, prevăzut cu un software care să permită navigarea pe pagini web, urmărirea de materiale video (de ex: .mvg) și afișarea de documente Word sau PDF. Dat fiind că aceasta este o platformă online, puteți de asemenea să utilizați calculatorul unui prieten sau să accesați programul dintr-un internet cafe. Vă rugăm să rețineți că ar trebui să folosiți întotdeauna cea mai recentă versiune a browser-ului de internet - acest lucru ar putea afecta capacitatea de utilizare a platformei. Dacă folosiți Internet Explorer, trebuie să utilizați cel puțin versiunea IE 8 sau o versiune superioară, pentru a putea beneficia de toate funcționalitățile platformei.

Ce ar trebui să fac în cazul în care mă îmbolnăvesc în timpul programului și trebuie să urmez tratament medicamentos?

Dacă vă îmbolnăviți și trebuie să luați medicamente, vă sugerăm să consultați medicul pentru a afla dacă puteți continua sau nu programul. Dacă medicul vă recomandă să nu continuați programul, ar trebui să întrerupeți participarea până vă veți simți mai bine sau până ce primiți confirmarea medicului că puteți relua participarea la program.